روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه، رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: یکی از ترفندهای دشمن برای کم رنگ کردن انتفاضه فلسطین و مقاومت، حمایت از داعش بوده است.

ماموستا عابد نقیبی در میدان جمهوری اسلامی سقز افزود:داعش که دست ساخته صهیونیسم و آمریکاست، دارای رهبرانی مجهول الهویه است که مسلمانان نمی دانند از کجا پیدا شده اند و برخی از آنها قبلا در زندان های گوانتانامو بوده و تعدادی دست آموز استکبار جهانی هستند.

 و ی اضافه کرد: امروز ، داعش با الهام گیری از کفر جهانی و حمایت از تعدادی دولت  های غربی و عربی  مشغول کشتار مسلمان جهان است و  تعدادی از دولت های عربی منطقه به خاطر منافع خود، در این راستا با اسراییل و آمریکا اتحاد نامقدس و ناپاک بسته اند.

او استدلال کرد : اگر داعش داعیه مسلمانی دارد چرا از مردم فلسطین که سالهاست مورد ظلم و ستم واقع می شوند و کودکان و زنان آنان شهید می شود، دفاع نمی کند.

نقیبی بیان کرد:روز قدس به معنی حمایت از انتفاضه و مقاومت فلسطین است تا در این روز مردم مسلمان جهان، به اسراییل جنایتکار اعلام کنند که از جنایت وظلم علیه قبله اول مسلمانان دست بردارد.

وی با بیان بر اساس آیه قرآن، یهود از دشمنان دیرینه مسلمانان جهان است عنوان کرد:مسلمانان تا زمانی که از آنان تبعیت نکنند یهودیت از ظلم علیه آنان دست بر نمی دارد.

نقیبی با اشاره به حمایت ایران اسلامی از مظلومان و مسلمانان بوسنی و هرزگویی و عراق در سال های اخیر، اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مستضعفان بوده و در هر جای جهان صدای مظلوم را بشنود از آن حمایت خواهد کرد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز از بیانات رهبر انقلاب در خصوص حرام دانستن اهانت به اهل سنت، توهین به مادران و همسران حضرت محمد (ص) و به ویژه حضرت عایشه مادر مسلمانان تشکر و اظهار کرد:افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همواره ، حامی وحدت مسلمانان بوده است و مردم کردستان که کُرد و اهل سنت هستند همگام با مردم ایران اسلامی، همیشه حامی رهبری و دولت بوده اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد:دلیل اصلی اینکه دولت آل خلیفه حج را برای ایرانیان ممنوع کرده است اعلام برائت حاجیان از اسراییل و آمریکا در حرمین شریفین است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اقدام آل سعود در خصوص سلب تابعیت از روحانی "شیخ عیسی قاسم" را محکوم و تصریح کرد:اقدامات و حرکت آل خلیفه ، باعث سرنگونی دولت و حامیانش می شود.

او در قسمتی دیگر از سخنان یاد وخاطره شهدای انقلاب ایران اسلامی و به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و بیان کرد:مدافعان حرم که در بین آنان افراد اهل سنت هم وجود دارد در دفاع از اهل بیت حضرت محمد(ص) آرمان های امام و انقلاب ایران اسلامی شهید شدند.

در ادامه، بندهای قطعنامه سراسری 10 ماده ای خوانده شد و راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی وفریادهای الله اکبر آن را تایید کردند و شورای هماهانگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از حضور پر صلابت و مقتدرانه مردم شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر نمود.

در راهپیمایی روز جهانی قدس فرماندار سقز ،  نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه و موقت، اعضای شورای اداری،روحانیان،خانواده های شاهد وایثارگر،بسیجیان،کارکنان ادارات،بازاریان ،اصناف و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس،  در شهر صاحب شهرستان سقز هم  با حضور مردم دو بخش "زیویه" و" امام "با سخنرانی امام جمعه این شهر بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

آخرین جمعه ماه رمضان با تدبیر حضرت امام خمنی(ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395برچسب:, | 9:48 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=